Google reklamos būdai

GoogleDar visai neseniai Google buvo laikoma internetinės paieškos sistema ir ne daugiau. Per pakankamai trumpą laiką ši korporacija tapo viena svarbiausių internetinių paslaugų tiekėjų, siūlančia programinę įrangą ir kitus su internetinėmis paslaugomis susijusius produktus. Reikėtų nepamiršti ir dar vienos, šiandien itin plačiai paplitusios paslaugos. Tai – Google reklama. Ja naudotis gali visi norintys plėsti savo verslą, pritraukti naujų klientų ar tiesiog tapti matomais bei žinomais elektroninėje erdvėje. Kad Google reklama būtų kuo efektyvesnė ir pasiektų kuo didesnę auditoriją, galima naudotis ir keliais viešinimo būdais. Kokie jie?

Remarketingas

Visiems žinoma, kad Google AdWords kampanijos ir jų skelbimų dėka į svetainę galima pritraukti nemažą būrį naujų lankytojų. Jei jums svarbu padidinti savo žinomumą, paskelbti intriguojančią žinią ar sulaukti didelio žmonių srauto bei susidomėjimo, tokia Google reklama yra tinkama. Tačiau turint elektroninę parduotuvę ir siekiant padidinti pardavimus, vienas apsilankymas internetiniame puslapyje tikrai negarantuoja, kad užsukęs asmuo taps jūsų klientu ir ką nors įsigis.

Remarketingas – tai Google reklama, kuri yra rodoma tik tiems lankytojams, kurie prieš tai yra lankęsi jūsų svetainėje. Taip turite galimybę pasiekti jau anksčiau jūsų prekėmis ar paslaugomis susidomėjusį potencialų klientą, kuriam, tikėtina, iki konkretaus sprendimo priėmimo trūksta tik priminimo apie galimybę pirkti būtent iš jūsų. Remarketingas dažnai naudojamas todėl, kad kaštai, kuriais platinama Google reklama, panaudojami tikslingai ir tik tiems asmenims, kurie jau yra girdėję apie reklamuojamą prekės ženklą.

DSA (dinaminis marketingas)

Dinaminis marketingas – būdas į svetainę pritraukti lankytojų be atskirų raktažodžių analizių ar specialių kampanijų kūrimo. Tai automatiškai sugeneruojama Google reklama, kuomet sistema nuskaito puslapio informaciją, ją suderina su vartotojo užklausa internete ir taip į jūsų tinklapį nukreipiami lankytojai, kurie naudojasi įvairiu kitų svetainių turiniu. Dinaminis remarketingas ypatingas tuo, kad greitai ir efektyviai reaguoja į kintantį svetainės turinį, todėl nuolat atnaujinant informaciją, ši Google reklama pasiekia ja susidomėjusius vartotojus. Tai ypač patogu e. parduotuves turintiems žmonėms, nuolat papildantiems savo asortimentą naujomis prekėmis, arba tinklaraščius rašantiems blogeriams, kurie dažniau nei kartą per savaitę įkelia po naują tekstą.

Palikite atsiliepimą