Šiais laikais internete ne viename puslapyje gali būti patogiai įdedami nemokami skelbimai įvairiais tikslais. Ieškant darbo, nuomojant būstą ar ieškantis būsto sau, perkant ar perduodant daiktus, ieškant tam tikrų paslaugų, parduodant auto ir pan. Skelbimų portalai yra tarsi skaitmeninis turgus, tačiau kaip ir turguje, portaluose verta nedaryti klaidų, kad prekyba klotųsi sėkmingiau. Kokias klaidas dažniausiai žmonės padaro, dėdami skelbimus?
Įdeda skelbimą ne į tą kategoriją
Kai dedami nemokami skelbimai internete, reikia labai akylai žiūrėti, į kurią kategoriją visgi tas skelbimas talpinamas. Pirmiausia, reikia peržiūrėti, kokios yra kategorijos ir įvertinti, kuriai geriausiai tiktų jūsų skelbimas. Tuomet toje kategorijoje susirasti subkategoriją, o iš šios gal ir dar vieną atšaką. Įsitikinsite, kad skalbimas yra savo vietoje, jeigu toje skiltyje, kaimynystėje, bus ir daugiau panašių nemokamų skelbimų. Suklysti galima, jeigu netyrinėjate skilčių. Pavyzdžiui, norite išnuomoti garažą ir įdedate skelbimą prie trumpalaikės gyvenamųjų patalpų nuomos. Ir tas, kas ieško garažo, ieško jo prie ilgalaikės patalpų, kurios nėra gyvenamos, nuomos. Tuomet niekada nepamato jūsų skelbimo. Jei skelbimą įkelsite ne į vietą, ne visada svetainės administratoriai tai pastebės, ir jo paskelbimas gali nueiti perniek.
Per didelė kaina
Kai kurie žmonės mano, kad lengva daiktą, kuris vertas tam tikros vertės, parduoti brangiau. Įdeda brangiau, negu yra vertas, ir nesulaukia jokių skambučių. Tai jau nebe skelbimų, o elementaraus prekiavimo klaida. Tačiau yra ir tokių, kurie įdeda skelbimą su tam tikra kaina, nors mintyse planuoja ją nuleisti 100 ar daugiau eurų. Taigi, žmonės, kurie ieško būtent tokios prekės (tarkime, padangų), ieško kažkokiose kainų ribose. Jie nustato ribas ir pagal tai rūšiuoja skelbimus. Galbūt jų riba yra 300 eurų. Tad jie niekada nepamatys jūsų padangų skelbimo su 400 eurų kaina, kai iš tiesų planuojate parduoti už 300. Taip veikia skelbimų portalai. Turguje gal ir galėtumėte iškart klausti, po kiek kainuoja tai ar tai ir gauti atsakymą bei derėtis. O skelbimų portale tam tikros prekės niekada nepateks į interesanto akiratį, jeigu bus parašyta per aukšta kaina.
Nėra kainos
Kita klaida – kai nėra išvis jokios kainos. Tai atrodo įtartinai, o prierašas „kaina derinama“ nieko nesako. Žmogus mato daugybę pasirinkimų su įvairiomis kainomis ir renkasi tai, kas geriausia tinka, o ne skambinėja kiekvienam, kas negalėjo paskelbti nė apytikrės kainos.
Nėra nuotraukos arba prasta nuotrauka
Vaizdas mums daro pirmiausią ir giliausią įspūdį. Todėl, kad ir ką pardavinėtumėte, įdėkite nuotrauką, ir kuo geresnę, ryškesnę. Tuomet sulauksite daugiau dėmesio ir žmonės matys, ką perka. Blogai, jei nuotraukos iš viso nėra arba ji labai prasta, jūsų parduodamą daiktą pristatanti blogiau nei jis iš tiesų atrodo.