Reklama nuolat ieško naujų kelių į auditorijos širdis, tam pasitarnauja ir įvairios technologijos. Medienos, kartono frezavimas – viena iš technologijų, leidžiančių išpjauti itin tikslias formas. Pakalbėkime apie tai, kada ir kur pritaikomos frezavimo paslaugos, gaminant reklamą.
Reklaminiai pakabukai, ženkliukai
Jeigu esate žmogus, kuris lankosi viešuose renginiuose, tokiuose kaip seminarai, diskusijos, įvairios mokslinės sesijos, spaudos konferencijos, tai nuolat susiduriate su reklaminės atributikos dalijimu. Galima gauti dovanų pieštukus, rašiklius, knygeles, kalendoriukus, įvairius pakabukus ant kaklo, rankos, automobiliui, ar net magnetukusšaldytuvui. Visa tai konkuruoja tarpusavyje: kuris reklaminis daikčiukas pranoks kitą. Frezavimas leidžia išgauti itin tikslias formas, norint pagaminti nestandartinio trafareto dalykus. Tarkime, kad ir išpjauti iš medienos ar storo kartono kokį nors herbą bei jį pritaikyti kaip atributą. Frezavimo paslaugos gali būti prilyginamos snaigių karpymui. Ar prisimenate, kaip mokykloje žiemą karpydavome snaiges? Jeigu imtume lapą ir nieko nelankstę su didelėmis batsiuvio žirklėmis karpytume jį, tai jokios gražios formos neišgautume. Tačiau tais atvejais, kai viską darome pagal modelį – lankstome snaigę į trikampį, imame labai smulkias žirklutes, susibraižome – tais atvejais išgaunama labai smulkiai it voratinklis iškarpyta snaigė. Taigi, frezavimas atliekamas su kitokia kruopščia technologija ir tai leidžia išgauti labai smulkius įpjovimus net ir nedideliame medienos paviršiuje.
Neįprasta lauko reklama
Tiesa, frezuoti gali reikšti ne tik išpjauti trafaretą, bet ir pakeisti jo reljefą. Tai tarsi skulptūra mechaniniu būdu. Net ir veidrodžio rėmas gali būti išfrezuotas. Neįprasta, nestandartinė lauko reklama taip pat gali būti atlikta su frezavimo staklėmis, jeigu tai padidina jos efektyvumą – verta pabandyti.
Sudėtiniai lankstinukai
Taip pat frezavimo gaminius galima daryti ir kuriant kokį nors kompleksinį reklamos produktą. Galbūt reikia padaryti lankstinuką, ar knygelę, ant kurios viršelio būtų neįprastai išfrezuotas produktas. Tarkime, tai gali būti kietas viršelis su langeliais (imituojančiais pastato langą), iškirptais, išpjautais. Antras viršelis po apačia – namo interjeras. Atrodo kaip vaikiškas viliojantis masalas, bet iš tiesų juk kiekvienam kūrybingam projektui reikia panaudoti ir geras, daugiau laisvės suteikiančias technologijas. Taigi, frezavimas reklamoje nebūtinai reikš išpjautą medinį briedį, bet galbūt frezuoti teks smulkesnes detales, kurios vėliau įeis į didesnį produktą ir jo paruošimą. Tokia ir yra frezavimo esmė, kad ji leidžia paprastam dalykui suteikti naują prasmę tiesiog pridedant daugiau smulkių, pagal poreikius atpjautų detalių.